lauantai 2. heinäkuuta 2016

Kesäkuun luetut

Kaunis kesäkuu on takana. Olen pyöräillyt, pyöräillyt ja vielä vähän pyöräillyt. Uimassakin olen käynyt moneen kertaan ja muutenkin viettänyt paljon aikaa ulkosalla. Juhannuksena oli ihan mahtava sää, ei parempaa olisi voinut toivoa. Rusketuksestani huolimatta onnistuin vielä käräyttämään ihoni, hups! Viime torstaina lähdin elämäni ensimmäistä kertaa Provinssiin, sillä siellä esiintyi Five Finger Death Punch. Olen yleensä kotimaisen tai ainakin kevyemmän musiikin ystävä, mutta 5FDP kolahtaa, joten tiesin heti haluavani nähdä sen livenä. Uskaltauduttiin kaverin kanssa jopa maailmanpyörään, kaksi korkeanpaikankammoista! Minä pysyin jopa hyvin rauhallisena, ja olenkin todella ylpeä tästä saavutuksesta! :D

Lukemaankin olen ehtinyt ihan mukavasti, mutta silti tuntuu, että lainojen määrä ei vähene yhtään ja muiden varaukset painavat päälle. Olen joutunut jättämään Kultarinnan lukemisen nyt hetkeksi tauolle, sillä on pakko yrittää saada varattuja teoksia eteenpäin. Luin juuri jostakin blogista, että se sopii hyvin kesälukemiseksi, joten aion palata sen pariin niin pian kuin suinkin! Olen muuten äänikirjojen saralla tekemässä uutta aluevaltausta, sillä olen alkanut kuuntelemaan Taru Sormusten Herrasta -trilogiaa ja olen pitänyt kuulemastani todella paljon. Kesäkuussa kuitenkin luin seuraavat teokset:

Veera Vaahtera: Kevyesti kipsissä
Leena Lehtolainen: Rivo Satakieli
Enni Mustonen: Ruokarouva 
Ida Lindström ja Marjo Tiirikka: Kohtalona Suomenlinna 
Sirkka Selja: Pisaroita iholla
John Green: Teoria Katherinesta
Timo Sandberg: Mustamäki

  
Toivottavasti ihanat säät jatkuvat vielä nyt heinäkuussakin, sillä minulla on parin viikon päästä elämäni ensimmäinen oikea kesäloma töistä. Silloin toivoisin voivani entistä kiireettömämmin keskittyä muun muassa lukemiseen. :)

2 kommenttia:

  1. Luetuistasi löytyy muutama, joita minäkin olen viime aikoina lukenut. Erityisesti Vaahteran Kevyesti kipsissä on vieläkin mielessä ihanana lukukokemuksena. <3 Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä taitaa olla aika samanlainen kirjamaku, sillä usein bongaan tiettyjä uutuuksia blogistasi hyvin samoihin aikoihin kuin olen ne itse lukenut. :) Sinä tosin luet paljon enemmän ja paljon kaikkiruokaisemmin! :D

      Poista

Kommenttien sanavahvistus on käytössä roskapostin välttämiseksi.