sunnuntai 4. maaliskuuta 2018

Helmikuun luetut

Helmikuu toi tullessaan kovat pakkaset ja todellista talven tuntua. Olin helmikuussa pari viikkoa lomalla, joten minulla oli hyvin aikaa nauttia aurinkoisista, joskin kylmistä, talvipäivistä ja lukea kirjoja. Parasta helmikuussa oli ehdottomasti se, että pakkasista huolimatta ilmassa alkaa olla kevään tuntua ja ihana auringonvalo tuntuu nostaneen vireystasoani. Vaikka lomalla on ollut kiva olla, on myös kiva palata takaisin töihin huomenna. :)

Helmikuun kirjalistalta löytyy 8 kirjaa. Olen viime aikoina huomannut, että minua kiinnostaa nykyisin hieman enemmän tietokirjat kuin romaanit, sillä uusia minua kiinnostavista aiheista kertovia tietokirjoja tuntuu ilmestyvän tiheään tahtiin. Kuitenkin kuukauden kiinnostavin kirjatuttavuus oli ehdottomasti Alice Hoffmanin Punainen puutarha ja oikein mukava oli myös palata Shell's Anglesin jengin pariin Paretskoin uudessa kirjassa.

Alice Hoffman: Punainen puutarha
Kai Fagerström ja Ville Suhonen: Sammalhuone
Niina Laitinen: Villasukkien vuosi
A.E. Järvinen: Erätarinoita
Patrik Borg: Tunne nälkä!

Maaliskuussa aion keskittyä edelleen lainapinojen madaltamiseen, mutta oman hyllyn kirjojen pariinkin olisi lopultakin kiva päästä. Katsotaan millaisia tarinoita maaliskuu tuo eteeni! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttien sanavahvistus on käytössä roskapostin välttämiseksi.